Het gaat bijna beginnen!!!!!

19 juli 2019 - Nijmegen, Nederland

Een koffer.... Hij lijkt zo groot, maar wanneer je begint met inpakken zit hij opeens zo vol. Ik had inmiddels driehonderd keer gecheckt of ik wel écht alles had, toen ik er achter kwam dat ik  was vergeten om sokken in te pakken. Die heb ik net dan ook netjes langs alle randjes van de koffer gepropt, meer ruimte was er namelijk niet echt meer over. Het enige vervelende is dat je steeds dingen blijft tegenkomen die misschien ook wel handig zouden kunnen zijn. Vandaar dat ik net heb besloten mijn koffer dicht en op slot te doen en mijn reisblog maar vast aan te maken (afleiding...).

Gister heb ik al afscheid genomen van mam, Youri en Sem. Tot over vijf weekjes Guys! <3

Screenshot_20190719-125635

Verder vond ik de voorbereidingen qua werk erg meevallen! Zes prikjes in m'n arm, goed inlezen, visa en paspoort aanvragen en dan die o zo grote (maar toch piepkleine) koffer inpakken. Ook heb ik lessen voorbereid die ik daar wil gaan geven. Ik moet namelijk nog een opdracht voor de PABO afronden, ik dacht waarom niet wat eerder vakantie vieren en die opdracht in Afrika uitvoeren? ;)
Hiervoor heb ik dan ook al veel materialen en knutselspullen ingeslagen. Deze kan ik dan straks op de school achterlaten. Verder ben ik ook van plan om daar wat meer spullen voor het buitenspelen te kopen (van het geld van jullie donaties, bedankt!). Ik had contact met een meisje dat al een tijdje op de school verblijft en zij vertelde me dat er vrij weinig speelmateriaal is voor de kinderen. Ik zal hier later nog een pudate over geven.

Voor nu vind ik het in ieder geval super spannend maar heb ik er ook heel erg veel zin in.
Ik ga zo lekker vliegen, tot de volgende update!

Liefs,

Jam