Schooldaagjes

12 augustus 2019 - Kampala, Oeganda

Woensdag 7 augustus

Deze woensdag was een beetje een off-dag. Soms heb je van die dagen dat alles net niet zo gaat als je zou willen. Dat was vandaag op school. De kinderen waren enorm afgeleid door de groep die op de gang aan het verven was, wat ook best begrijpelijk is, en ik moest er daarom erg aan trekken. Voor mijn gevoel was ik erg streng, en daar houd ik helemaaaal niet van. Wel hebben de kids de posters gemaakt waarop ze hun doel laten zien.

IMG_20190807_150926
Toen ik thuis kwam kreeg ik echter veel complimenten van de groep, en vonden ze het juist indrukwekkend hoe snel ik ze stil kreeg. Dat was wel fijn om te horen en daar knapte ik wat van op. 's Avonds lekker uiteten bij de Bistro. Onze nieuwe favoriet. Hier eet ik een soort pizza, maar dan met Griekse salade bovenop. Echt een aanrader! Ook zijn we net op tijd voor happy-hour en drinken we een cocktail. YUM.

Donderdag 8 augustus

Opnieuw niet een hele bijzondere dag. Op school knutselen we auto's, waar de kids enooorm trots op zijn ;). Loret komt vast bij ons in huis slapen omdat ze anders te ver moet rijden morgen, en na school meeten we bij de craft market samen met Simone en Ira. Ik koop (iets te veel) souvenirs en hierna vertrekken we, opnieuw, naar de Bistro. Op school kreeg ik bij de lunch posho met kleine, vieze, visjes. Erg veel gegeten had ik dus niet en ik heb héél erg honger. Ik eet samosa met mozarella en rode pesto, en ravioli met paddenstoelen. Opnieuw: YUM. Ook dit keer zijn we net op tijd voor happy-hour ;) Thuis pakken we onze tas voor de volgende dag: Sipi Falls staat op het programma.

IMG_20190808_133249IMG_20190807_131049IMG_20190807_130700_1IMG_20190807_130632

1. Wilma:
    12 augustus 2019
    Mooie foto' s . Vooral die van abseilen en waterval.